Partea cea mai importanta a unui proces eficient de training, mai putin aprofundata in prezent de companiile de profil, este:
STABILIREA NEVOILOR REALE DE TRAINING
Voi face o oferta de training dupa ce voi sti:
1. care este nevoia reala a organizatiei;
2. misiunea si valorile organizatiei;
3. obiectivele organizatiei pe termen scurt, mediu si lung;
4. structura organizationala;
5. nivelele de pregatire si maturitate ale oamenilor, specifice sarcinilor pe care acestia le au;
6. abilitatile pe care organizatia doreste sa le dezvolte in randul oamenilor (specifice sarcinilor pe care acestia le au);
7. nivelul actual de performanta al participantilor;
8. indicatorii de performanta ai participantilor;
9. modalitatile de evaluare a programelor de training.
Este, probabil, etapa cea mai importanta care influenteaza in mod decisiv rezultatele pe termen mediu si lung ale oricarui program de training. Lipsa acestei etape duce la achizitia unui program care, cu siguranta, nu va raspunde nevoilor dumneavoastra reale.