Performanta in management

Performanta in management
0 Flares 0 Flares ×

Performanta in management

Obiectivele programului:

1.Intelegerea, asumarea si promovarea culturii organizationale, ca element de baza pentru existenta si performanta oricarei organizatii;

2..In orice organizatie performanta oamenilor depinde intr-o mare masura de stilul de management – constientizarea managementului in legatura cu impactul pe care il are  stilul de leadership asupra performantei organizatiei;

3.Dezvoltarea abilitatilor de baza necesare in rolul de manager;

4.Dezvoltarea competentelor comerciale.

Sesiunile de training   

1.Comunicare Organizationala – Cultura organizationala   

  • Comunicarea – notiuni generale;
  • Rolul comunicarii in management;
  • Bariere in comunicare;
  • Strategii de comunicare eficienta in organizatii;
  • Inteligenta emotionala in organizatii;
  • Analiza organizationala;
  • Influenta managementului in cultura organizationala;
  • Adaptarea culturii organizationale tendintelor si realitatilor pietei.

2.Leadership – Modulul 1 *’

  • Leadership  vs. Management (notiuni generale despre leadership);
  • Inteligenta emotionala in leadership;
  • Rolul comunicarii in leadership;
  • Eficienta si Eficacitate in leadership;
  • Abilitati vs. competente.

3.Leadership – Modulul 2 *”

  • Conducerea situationala (adaptarea stilului de conducere  nivelului de pregatire si maturitate al oamenilor);
  • Managementul performantei;
  • Succesul dependent de performanta oamenilor (despre indicatori de performanta, compensatii si beneficii);
  • Evaluarea performantei (modele de evaluare);
  • Gestionarea situatiilor de criza in leadership;
  • Despre ‘’team building’’.

4.Planificare si Organizare

  • Notiuni generale;
  • Despre eficienta si eficacitate;
  • Managementul resurselor;
  • Managementul obiectivelor;
  • Managementul timpului;
  • Roluri si sarcini in organizatie;
  • Delegarea responsabilitatilor;
  • Gestionarea situatiilor de criza (repozitionarea resurselor).

5.Marketing

  • Notiuni generale despre marketing (market share; branding; distributie numerica; distributie ponderata etc);
  • Promovarea (conceperea, implementarea si evaluarea activitatilor promotionale);
  • ’’Field Marketing’’ vs ‘’Office Marketing’’;
  • Client vs. Consumator;
  • Brand si branding;
  • De ce, cand si cum sa investim in marketing;
  • Mercantizarea.

6.”Step by step” in vanzari

  • Comunicarea in vanzari (relationarea cu clientul); Vanzarea profesionala;
  • Pasii vanzarii;
  • Cine este clientul;
  • Excelenta in vanzarea pe rute;
  • Profitabilitate vs market share;
  • Vanzarea prin „call center”;
  • Vanzarea in mediul „on line”.

7.Negocierea

  • Notiuni generale;
  • Comunicarea in negociere;
  • Stiluri de negociere;
  • Tipuri de clienti si modalitati de reactii;
  • Elementele cheie in negociere;
  • Inteligenta emotionala in negociere;
  • Abilitati in negociere;
  • Influentarea.

8.Managementul resurselor umane

  • Despre organizatii;
  • Cultura organizationala;
  • Fisa postului;
  • Structuri organizationale adaptate;
  • Recrutare si selectie;
  • Compensatii si beneficii;
  • Indicatori de performanta;
  • Evaluarea performantelor angajatilor – IDP – planurile de dezvoltare individuala;
  • Dezvoltarea abilitatilor de prezentare;
  • Introducerea noilor veniti in organizatii.

9.Vanzarea in mediul on line 

*’ si  *”  Modulele 1 si 2 de leadership e recomandat sa fie sustinute in doua sesiuni diferite.

*”’ Avand in vedere dezvoltarea continua a mediului ‘’on line’’ un astfel de modul poate fi oricand asociat oricarui program (curs) cu conditia sa fie tratat in zile diferite si cu participarea unui trainer specializat in informatica si business on line.

Toate sesiunile vor incepe cu un minimodul de comunicare.

Note:

1. Durata  unei sesiuni este cuprinsa intre 2 – 4  zile de curs (in functie de tipul sesiunii si disponibilitatea participantilor);

2.Ziua de curs cuprinde: 6 – 7 ore (5-6 ore training efectiv, o ora pauze si discutii);

3.Programul poate fi implementat integral sau partial, in functie de nevoile de moment ale organizatiei (echipei);

4.Este recomandat ca sesiunile de training sa se desfasoare in locatii diferite locului de munca;

5.Pretul programului se agreeaza in functie de durata lui;

6.Programul poate suporta orice fel de modificari sau completari, in functie de nevoile specifice organizatiei.

0 Flares Facebook 0 Google+ 0 Twitter 0 LinkedIn 0 StumbleUpon 0 Pin It Share 0 0 Flares ×

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *