Cultura consumatorului tolerant,cauza mediocritatii.

Cultura consumatorului tolerant,cauza mediocritatii.

0 Flares 0 Flares ×
          Cati dintre noi nu ne izbim zilnic de un tablou frustrant care ne marcheaza decisiv si iremediabil starea de spirit:  -Functionari publici apatici care  vorbesc mult si nu spun nimic,decat un standard  “nu va pot ajuta”.
-Prestatori de servicii care isi ”fac treaba” doar ca sa scape de ea si te cadorisesc cu o replica de genul ”iti convine ,bine,nu iti convine ….asta e!”
-Vanzatori care nu stiu nici macar ce vand si nu respecta nici cele mai elementare reguli de comunicare cu clientul
….lista poate continua in multe domenii
          Trist este faptul ca metehnele dobandite  in sistemul public isi fac din ce in ce mai mult simtite prezenta si in mediul privat. Care este defapt cauza acestei mediocritati? Cauza nu sunt ei, cauza suntem noi CONSUMATORII prin disponibilitatea noastra cronica de a accepta mediocritatea ca NORMALITATE.
Cultura consumatorului determina intotdeauna nivelul si calitatea  serviciilor pe care piata il ofera.
          Voi nu v-ati saturat sa priviti acest tablou sinistru,sa faceti zilnic parte din el?
           Cata vreme vom fi atat de toleranti si de permisivi cu calitatea serviciilor pe care le primim,cu siguranta nu vom sti macar ce insemna un serviciu de calitate. Vom considera mediocritatea o conditie necesara si suficienta,ne vom satisface doar nevoile nu si DORINTELE  noastre,insa vom ramanre cu acea senzatie apatica  pe care am mostenit-o si o cultivam in continuare.
         Haideti sa invatam sa fim exigenti cu noi insine si nu in ultimul rand cu cei pe care ii platim sa ne satisfaca exigentele.Hadeti sa fim toleranti doar cu greselilie NU si cu permantnta mediocritate a celor care au rolul de a ne satisface nevoile si dorintele noastre, ALE CONSUMATORILOR
 
0 Flares Facebook 0 Google+ 0 Twitter 0 LinkedIn 0 StumbleUpon 0 Pin It Share 0 0 Flares ×

1 Comentariu

  1. Adrian Ilade

    De azi voi refuza sa mai accept servicii proaste pe banii mei . Voi apela doar la generatia cu mentalitatea ,, Clientul are intotdeauna dreptate !,,

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *