Dezvoltarea abilitatilor in vanzari si marketing

Dezvoltarea abilitatilor in vanzari si marketing
0 Flares 0 Flares ×

     Programul de vanzari si marketing isi gaseste aplicabilitatea in marea majoritate a organizatiilor de vanzari, indiferent de domeniul de activitate. Fie ca vindem produse sau servicii, fie ca vindem direct sau indirect (prin distribuitori), fie ca mentinem relatia cu clientul prin comunicare directa sau vindem telefonic (prin call center), componentele programului de vanzari si marketing raspund integral nevoilor de dezvoltatre a abilitatilor necesare oamenilor care interactioneaza cu clientul.

     Elementul central al programului de vanzari si marketing il reprezinta negocierea. Din acest motiv, modulul de negociere va fi tratat in modalitati diferite in functie de domeniul de activitate al organizatiei.

     Componentele sesiunii de training:

  • Comunicarea interna si externa (in organizatie si cu clientii);
  • Pasii procesului de vanzare;
  • Planificare si organizare; gestionarea timpului si a resurselor;
  • Vanzarea profesionala, eficienta in vanzare;
  • Negocierea;
  • Notiuni generale despre Marketing;
  • Marketingul canalelor de piata;
  • Promovarea – etapa a procesului de vanzare;
  • Managementul promotiilor.
0 Flares Facebook 0 Google+ 0 Twitter 0 LinkedIn 0 StumbleUpon 0 Pin It Share 0 0 Flares ×

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *