Management

Management
0 Flares 0 Flares ×
     Una dintre marile dileme ale organizatiilor a fost, este si va ramane alegerea managerilor. Care sunt criteriile reale care recomanda un manager eficient? Care sunt abilitatile de baza pe care trebuie sa le detina un manager? Cum cuantificam performanta unui manager? De ce angajati cu rezultate de exceptie in zona de executie nu ajung la performante in management? Sunt intrebari  la care organizatiile fac eforturi mari sa gaseasca un raspuns, mai mult, parte dintre ele evita sa isi puna  aceste intrebari.
     Este bine stiut, insa, ca abilitatile de leadership vin din zona inteligentei emotionale, o componenta a inteligentei pe care nu o detinem integral nativ (spre deosebire de inteligenta academica). Prin urmare, abilitatile de leadership, mai mult ca alte abilitati, sunt educabile, se pot dezvolta in timp prin experiente, exercitiu si training.
 
Astfel, in sectiunea Management va propun abordarea urmatoarelor teme:
 
  • Leadership – notiuni generale;
  • Adaptabilitate in leadership;
  • Influenta liderilor in organizatii;
  • Inteligenta emotionala in leadership;
  • Planificare si organizare in management;
  • Managementul timpului;
  • Echipa – obiectul muncii oricarui manager;
  • Managementul canalelor de piata;
  • Managementul proiectelor;
  • Managementul eficient al resurselor;
  •  Feedback vs Reactie;
  • Sedintele – modele de abordare.
0 Flares Facebook 0 Google+ 0 Twitter 0 LinkedIn 0 StumbleUpon 0 Pin It Share 0 0 Flares ×

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *