”STEP BY STEP” in vanzari

”STEP BY STEP” in vanzari
3 Flares 3 Flares ×

                  Obiectivele programului in organizatie:

  1. Crearea conceptului de ‘’dezvoltare individuala’’ in randul angajatilor (ca suport pe care organizatia il ofera fiecaruia in realizarea obiectivelor);
  2. Dezvoltarea abilitatilor necesare personalului angajat in departamentele: vanzari, relatii cu clientii, marketing;
  3. Fidelizarea angajatilor printr-un program axat pe nevoile lor reale de dezvoltare;
  4. Crearea unui mediu propice comunicarii deschise si  performantei.

                                    Sesiunile de training

 1.Comunicare

1.Notiuni generale de comunicare;
2.Empatia in comunicare;
3.Comunicarea eficienta in procesul de  vanzare;
4.Relationarea cu clientul – cheia succesului in vanzari;
5.Inteligenta emotionala;
6.Comunicare Organizationala;
7.Comunicarea cu clientii.
 

 2.Planificare si Organizare

 1.Notiuni generale;
2.Despre eficienta si eficacitate;
3.Managementul resurselor;
4.Managementul obiectivelor;
5.Managementul timpului;
6.Roluri si sarcini in organizatie;
7.Delegarea responsabilitatilor;
8.Gestionarea situatiilor de criza (repozitionarea resurselor).
 

3.Vanzari         

1.Comunicarea in vanzari (relationarea cu clientul);
2.Vanzarea profesionala;
3.Pasii vanzarii;
4.Excelenta in vanzarea pe ruta;
5.Oferta – Dezvoltarea abilitatilor de prezentare;    
6.Cine este clientul;
7.Profitabilitate sau calitate vs. cantitate;
8.Vanzarea prin telefon;
9.Vanzarea in mediul ‘’on line’’.
 

4.Negocierea

1.Notiuni generale;
2.Comunicarea in negociere;
3.Stiluri de negociere;
4.Tipuri de clienti si modalitati de reactii;
5.Elementele cheie in negociere;
6.Inteligenta emotionala in negociere;
7.Abilitati in negociere;
8.Influentarea.
 

5.Marketing

1.Notiuni generale despre marketing;
2.Promovarea (conceperea, implementarea si evaluarea activitatilor promotionale);
3.Managementul promotiilor;
4.’’Field Marketing’’ vs ‘’Office Marketing’’;
5.Client vs. Consumator;
6.Brand si branding;
7.De ce, cand si cum sa alocam resurse in marketing.
 
 
6. Abilitati si competente in vanzari  (sesiune recapitulativa)
1.Tipuri de clienti si modalitati de reactii (Sesiune interactiva cu jocuri de rol si filmarea prestatiei fiecarui participant);
2.Dezvoltarea abilitatilor de prezentare (Sesiune interactiva cu jocuri de rol si filmarea prestatiei fiecarui participant).
 
 

Note:

 1.Durata  unei sesiuni este cuprinsa intre 2-4  zile de curs (in functie de tipul sesiunii si disponibilitatea participantilor);

2.’’Ziua de curs’’ cuprinde: 6-7 ore (5-6 ore training efectiv, o ora pauze si discutii);

3.Programul poate fi implementat integral sau partial in functie de nevoile de moment ale organizatiei (echipei);

4.Este recomandat ca sesiunile de training sa se desfasoare in locatii diferite locului de munca;

5.Activitatea de training va fi prestata in baza unui contract civil de prestari servicii;

6.Programul poate suporta orice fel de modificari sau completari in functie de nevoile specifice organizatiei.

3 Flares Facebook 0 Google+ 0 Twitter 0 LinkedIn 3 StumbleUpon 0 Pin It Share 0 3 Flares ×

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *