Proiecte dedicate organizatiilor de vanzari si marketing

Proiecte dedicate organizatiilor de vanzari si marketing
0 Flares 0 Flares ×
 
  HR Comercial:
  • adaptarea si eficientizarea structurii HR comerciale nevoilor reale ale organizatiei, in functie de canalele de piata, ariile de distributie si obiectivele organizatiei;
  • Implementarea idicatorilor de performanta si a sistemelor de compensatii si beneficii bazate pe performanta: ”Pay for performance”.
 
 
Marketing:
  • structurarea canalelor de piata;                         
  • politica de marketing;    
  • adresabilitatea ATL si BTL;
  • standardele de comunicare marketing;
  • politici de mercantizare si comunicare catre consumatori;
  • marketingul portofoliului de produse.
Logistica si distributie:
  • ‘route to market”;
  • ”eficienta in distributie”;
  • dezvoltarea canalelor de distributie directa si indirecta.
0 Flares Facebook 0 Google+ 0 Twitter 0 LinkedIn 0 StumbleUpon 0 Pin It Share 0 0 Flares ×

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *